Kızım 11 aylık emekliyor heryer cıkuyor surekli gözüm stündeydi ama nasıl olduysa sehpaya tutunmuş du kendi düşünce sehpada üzerine düşdü yüzüne cok korktum verilmiş sadakamız varmış gözune gelseydi ne yapardım 🥺yanagı morardı evde krem vardı ama netten bakdım kullanılmazmış bebeklere morarmaması dahada kotu olmaması için ne yapabilirim bı arada linç tayfa uzak dursun lütfen bende istemezdim kızımın acı cekmesni🙏🥺