Kızım 10 ay 16 günlük bütün günüm emzirerek geçiyor.surekli meme meme diye ağlıyor vermezsem.ek gıdada sorun yok ne versem yiyor maşallah.Ama artık çok yoruldum. kızım gel oyun oynayalım diyorum meme meme başlıyor.on dkda bir emmek istiyor ve emmezse sakinlesmiyor.ne yapacağımı şaşırdım artık.Ac olmadığına sütümun olduğuna da eminim ek gıda almasa neyse dicem ek gıdada da sorun yaşamıyoruz ama yemek yese bile hemen arkasından yine emiyor.gece uykusu da yok en fazla yarım saatte bir uyanıyor emmeden asla uyumuyor kıyameti koparıyor.Yani ne uyuyor ne oynuyor ne de duruyor surekli meme.var mi bu durumda olan bir yol gösterin lütfen