Zhrhtc_ Ya kizlar bebegim son 2 gundur asiri huysuz. Resmen cocugumu taniyamiyorum. Uykusuna direniyor ciglik atiyor biraz emiyor sonra agliyor yani sebebi nedir bilgisi olan var mi ? Veya tavsiyesi ?
Goktugmomm Zhrhtc_ benim ki de öyle ya hiç uyumuyor beşiğine koyuyorum ağlıyor ayağımda sallıyorum ağlıyor gün içinde hiç uyumuyor kucağımdan inmiyor.
eymeninannesi3 Zhrhtc_ benim oğlumda öyle uykuya direniyor huysuzluğu diz boyu ve geceleri oluyor sadece atak haftasına baktım zaman 1 gün diyor son 3 gündür bu şekilde oluyor atak haftasına bakabilirsin cnm
Buglemmmm Zhrhtc_ hoş geldiniz 4.ay atağına 3 buçuk aylıkken başladı 5 aylkti bitti atagimiz kızım 13 aylk hic o aylar kadar zorlandığımı hatırlamıyorum sabırlı olun geçecek
kckkz- Zhrhtc_ benim kızımda 4 aylık aynı dediğiniz gibi uykuya memeyle geçiyordu ama memede bile direniyor az emiyo sonra bagiriyo sonra tekrar memeye geliyo
Buglemmmm Zhrhtc_ kesinlikle bende öyle düşünüyordumdüşünüyorum ama öyle olmuyor gercekten atak bitti dişi ckti ek gidaya başladı emekledi doğum günü yürümesi derkn zamn akıyor gidiyor sadece sabırlı olun siz stresli olursanz bebeginizde huzursuz stresli olur
Buglemmmm Zhrhtc_ bnm kız hızlı başlayıp yavaşladı 😂😂 3 buçuk aylk döndü 4 buçuk aylk ek gida basladk 5 aylk destekli oturdu 11 aylk emekledi 😂😂12 buçuk aylk yürüdü suan 13 aylk 😂😂
Buglemmmm Zhrhtc_ amin cnm inşallah cümlemizin yavrusuna burda olumlu yorumlar alınca insann içi ferahliyor
Ada_Deniz Zhrhtc_ atak haftasındadır belki diş huysuzluğu da olabilir bazı bebekler erken çıkarıyor dişleri