Benimki 4.5 aylık olmaya başlayınca dönmeye başkadı, kademeli olarak bıraktım. Önce bir elini dışarı çıkardım( yüzüne az götürdüğü elini) bir kaç gün öyle uyudu. Sonra diğerini de çıkardım, bir kaç günde öyle. Üst bedenini sarmaya devam ettim. Zaten tam dönmeye başlayınca korktum boğulur kendini kurtaramaz diye. O yüzden fazla uzun sürmedi bırakmam.