İyi geceler annelerim.
Kızım sadece anne sütü alıyor. Şükür sütüm var yetiyor ama tabi ilkler gibi fışkırmıyor dolu kalmıyor bunu kızımın büyümesine bağlıyorum ful emiyor çünkü diye düşünüyorum. Benim sağ göğsüm aşırı küçüldü sol göğsüm ona göre daha büyük. Ve sürekli sol göğüste emzirdiğimi farkettim ve sağ göğsümde süt dahada azalmış gibi. Acaba sürekli sol ile emzirdiğim için mi azalmıştır . Birde söyle bisey var sol göğsüm sütü çok olmasına rağmen koyu kıvamlı beyaz sarıya çalan bi rengi yok daha şeffaf ama sağ göğsüm az olmasına rağmen daha yoğun ve hafif sarımsı. Acaba sütüm kesilecek mi ’ya 2 yaşına kadar emzirmek istiyorum ☹