Turna Kızlar cezaeratte hap kullanmayı düşünüyorum 40 ım çıkmak üzere sağlık ocağındaki dr a mı gidim bana nasıl kullanacağımı ne yapacağımı anlatır yoksa kadın doğumamı gidiyim beni kontrol etmesi gerekir mi doğum sonrası sezaryanım bu arada
minibebee Turna 40 sonrası kadın doğum doktoru illa ki görmek ister büyük ihtimal sizede söylemiştir ama siz önemsememişsinizdir ya da o an panikle anlamamışsınızdır doğum yaptığınız doktora gitmenizde fayda var
Biscolataerkegim Turna Doğum sürecinde sizinle ilgilenen doktora gidebilirsiniz ki söylemiştir muhakkak