Evet içimi bı mutluluk kapladı . Birazda olsa nefes almış gibi hissediyorum kizlar . Tabi ki kendimi dışarıya oraya buraya atmicam ama psikolojim daha da rahat nedense . Birde önümüzdeki cumartesi oğlumuzun doğum günüydü şükür ailelerimiz gelcek . ( Hepsi evde ve sürekli birbirimizden başka kimseye gitmeyiz .))…