9 aylık kızım var kırkından sonra her şey yolundaydı o kadar düzenliydiki 6. Aya kadar sonra dört diş birden cıkardı ikişer ikişer
ama şuan görseniz bırakın uyumayı yatakta oturup gözler kapalı uyurgezer gibi ve yatağına sığmıyor resmen kendini ordan oraya pamuklarada sarsam gece uykusu haram oldu çok değişti şaşkınız.. hiç zorlamazdı bizi çünkü.. ve bu aralar ergen gibi hırçın özellikle babasını gördüğü zaman nazlanmamı bilmiyorum ama evde kıyamet kopuyor benimleyken mum gibi oyun oynarız ederiz ama kocam eve geldiğinde cidden birbirimizin sesini bile duyamıyoruz hep haldır huldur ama şu yatakta sürekli dönmesi çok canımı sıkıyor napıcam bilmiyorum