Kızım 22 haftalık bu ay ki kontrolünde sadece 400 gram almış ebe gayet iyi almış demesine rağmen endişeliyim. Günde 5 6 çişli bez çıkartmıyor 3 yada 4 anca çıkıyor. Bazen sarı renkli oluyor bezi. Gögüslerim ise hep yumuşak beslenmeye su içmeye dikkat ediyorum ama nedense 1 ay önceki gibi değil . Kakasını 2 güne bir macun kıvamında kötü kokulu yapıyor. 3 doktora gittim hepside birbirinden farklı şeyler söylüyor