Bebeğimi ilk defa sallamadan ve meme olmadan uyuttum… Öncelikle odayi karanlık yaptım bebeğimi yatağına yatırdım mizmizlandirca kucağıma aldım sakinlestirdim geri yatırdım 1 saat böyle uğraştım sonunda kendi kendine uyudu inşallah yanlış yapmamisimdir bir yandan da iyi yaptım kötü mü içim rahat değil.. tecrübeli anneler sizce doğru mu yaptım