İyi geceler herkese kızım 3 ay 3 günlük doğduğundan beri annemlerde kalıyorduk taki düne kadar dün öğlen kendi evimize geçtik fakat kızım sürekli ağladı emmedi mama bile denedim almadı sürekli hırçındı kendi evimiz klimalı annemler merkezi ısıtmalıydı neden böyle birşey yaşadık anlamadım bugün akşam tekrar apar topar annemlere geldik ve 1 saat sonra keyfi yerine geldi sanki kendi evimizde ki başka bi çocuktu öldüm öldüm dirildim bıgün kızımı öyle helak olmış görünce bu durumu yaşan var mı acaba sinirlerim çökmüş durumda