Kızlar merhaba bebeğim 3 ay 10 günlük boyun altı ve ağız kenarları ense arkası altı kızardı 3 gun boyunca öyle oldu hemen hastaneye acile götürdüm pişik veya isilik dedi baştan sağma baktı zaten neyse sağlık ocağına götürdüm hemşire travozol krem kullan 5 gun dedi 5 günden fazla kullanma ama dedi zararlıymış bebekler için ya kremi kullandıgım süre zarfında geçti 5 gun bitti yine aynı oldu sizce neden ya hastaneye yine götürücem napıcamı şaşırdım canı yanıyomu mu anlamıyorum bepantol kullanıyorum penatan diye bi krem var onuda kullandım hala aynı aranızda böyle olan varmı ne önenirirsiniz 😭