Cnnsmy ben de ikisi arasında kaldım ama monitörlü olmasını istediğim icin bebevo aldım cok memnunum anneme gittiğimde ya da başka biyere hemen takıp kamerayı kullanıyorum xiaomide kurulum yapmak falan gerekir mi onu bilemedim. Bir de uyurken sürekli izliyorum telefonumu bununla meşgul etmek istemedim. xiaomi kadar görüntü kalitesi vs yok ama ben cok memnunum