Berenkooommm Kızım yarın tam 5 aylık oluyor ben yarın aşıya gidicez sanıyordum aşı kartına baktım 2 nisan aşı yazmışlar acaba 5. Ayda aşı yok mu
Sinemmmmm Berenkooommm ozel yani ucretli asi var istryenler icin 6. Ay da var zorunlu asi birde 9. Ayda