Nazzglr bizde 2 buçuk aylık sayılırız aynı durum son 2 haftadır bizdede var ben geri uyutma yöntemini deniyorum uyanıp mızmızlanınca hemen almıyorum kucagıma bı 10 15 dakika sallıyorum yada emzıgını veriyorum tekrar geri uyuyo bı kac gundur boyle yapıyorum çoğu zaman işe yarıyo bde iki uyku arası uyanık kalma sürelerini bilmek gerekiyo uyku saatı gectıgı ıcın yorgun olup 30 45 dakıka en fazla uyuyobılıyolar. arastrdıgıma görede ılk 4 ay gundz uykularının cok az olmasını sıkıntı olarak görmüyolar. büyüme hormonu gece 10dan 2ye kdar daha fazla salgılanıyo benım bebegımde gece gayet güzel uyuduğu ıcın şükür ediyorum yine🙏inşallah gündz uykularıda düzelir🙏