Mommysharkdoodoodoodoo Kaç aylık bu arada? Geçmiş olsun baya yüksek seviyede bir öfke krizi yaşamış anladığım kadarı ile. Konuşmakla, dokunmakla,sarılmakla sakinleşecek gibi değilmiş anladığım kadarı ile. Telefonunuzun ana ekranına bu gibi durumlarda hemen açacağınız şekilde bir şarkı indirebilirsiniz,sevdiği yada hoşuna gideceğini düşündüğünüz bir şarkı, yüksek ses ile açarsanız ilgisini çekebilir,kucağınıza alıp dans ederseniz sakinleşir diye düşünüyorum. Sakinleşince mutlaka ne olduğunu sorun, ne hissettiğini, yanında olduğunuzu,böyle hissettiğinde şarkı dinlemenin ve dans etmenin her zaman iyi geleceğini söyleyebilirniz. Şarkı ve dans inanılmaz rahatlıyor ne zaman denediysem hep işe yaradı.