BzeynepC May01 ilk 3 ayda bir aliskanlik olusmuyor. Cunku dunyaya adapte olmaya calisiyor. Bu nasil uyumak istedigi degisebilir. Nasil sizin ve bebeginiz icin kolay oluyorsa oyle uyutun
May01 Herkese teşekkürler en azından yalnıx değiliz öyle teselli olalım 😁 Allah sabır güç kuvvet versin hepimize..
Kaantosum Anne dışında herkesin bi fikri ve kararı var bebek üzerinde zaten ama en sonunda bi şekilde annenin dediği oluyor en azından bizde öyle. Alıştırma denilen şeyleri yapmaya ilk kendileri başlıyor sonra hmm bunu istiyormuş demek ki oluyorlar
Omero21 May01 hamakta uyuyo bi ara battaniyede uyuttuk ama o 4. Ay atağındaydı şimdi yine hamakta uyuyor