NevaHanimmm Mimarhanim maraş merkez canım ama kayseriye gelin oldum ailemin yanındaydım bugün evime dönüyorum 😊
NevaHanimmm Tuanabebek çok teşekkür ederim evet çok minnoş duruyor 😊 sizde sağlıkla büyütün bebeğinizi 🥰
NevaHanimmm Prensesminik42 bebekten bebege değişimi bilmiyorum ama hiç agalmadi diyebilirim 2.si takılırken biraz ağladı sonra bitti 5 dakika bile sürmedi 😊
annesinin_kizi NevaHanimmm ayy bende çok deldirmek istiyorum nerde deldirdin eczane felan mı Peki canı yapıyor mu ağladı mı çok Canı yanıcak diye erteledim 8 ay 26 günlük kızım
NevaHanimmm Nurhan88 evet küçükken daha rahat oluyor ve çok acı hissetmiyor diye biliyorum bende 😊 evet ben erkek çocuğum olursa gerçekten nasıl olacağını düşünemiyorum bile yeğenimin sünnetinden biliyorum çok ağlamıştı kuzum😔
Merve-miray NevaHanimmm Hayırlı olsun 🥰 Bende 5 aylık olmasına 10 gün varken deldirmiştim kızımın kulağını 🙂
Mimarhanim NevaHanimmm yaa Maraşlı anneler postu açasım geldi 😅 pandemi olmasa tanışmak güzel olurdu 🤦🏻♀️ eve hapsetti bizi bu hastalık
Miyonunannesi NevaHanimmm bende yeni deldirdim bir hafta oldu bana bu kupeler bir ay kalsın ondan sonra değiştir dedi bende kendı kupelerını takmak istiyorum ama bır ay diyince bekleyım demstım