Duru33 Kızlar slm🙋🏼♀️ Bebekler neden uyurken bianda ağlar yani ağlamıyor aslında bikez bi bağırıyo bisnds snra geçiyor susuyor deliksiz uyuyamıyor gibi bakıyorm bazen iyi uyuyor gibi oluyor bianda viyakkk bi ses neden oluyor acsbs
Duru33 Bsgl ya ama o bianda bi ses koyuyır ama uzun dğl bi ağlıyo geçiyo smra nedenini merk ediyom bnde