Other Merhaba hanımlar, Diadermina ürünlerini kullaniyormusunuz. Memnun olan var mi.Belirtildigi sekilde ince cizgilerin görünümünü azaltma, cildi sıkılaştırma, cilt dokusunu pürüzsüzleştirmesi gibi vaatleri işe yariyormu?
Nik_mik_yok Other denebunu kutusundan cıktı bana ,bu gun elime ulaştı. Deneyeceğim bakalım, gerçi daha kırışıklık yok ama 😁
Mom870 Other siyah maskesini kullanıyorum gerçekten çok etkili. Birde günlük yüz temizleme köpüğünü onu pek beğenmedim ama
Other Nik_mik_yok bana da şubat kutusunda çıktı. Küçük bi paket olunca etksini anlayamıyorsun. Uzun sure kullanan anneler varsa umarim cevap verirler.
Miniminnak22 Peeling ve nemlendiricisini kullanmıştım ben Müthiş iyi geldi Geçmeyen sivilcelerimi geçirdi Ama güneş kremini pek beğenmedim
Other Miniminnak22 biraz inceledim sayfasindan gece ve gunduz kremlerini denemek istiyorum ama bi kac çeşit gece ve gunduz kremleri var. Icerikleri ayni cilt uzerlerindeki etkisi ayni. Ama farkli cesitlerde orasini anlayamadım.
Other 3children1mom artık yaşı da gectim koşturmaca stres metabolizmanın yavaslamasi gibi bir cok etken sayarsak gercekten vaat edilen gibi bir kremse ihtiyacim var.
3children1mom Other Bende sicilce oyuklarindan şikayetçiyim sıkmıştım gençken ahhh Ne ler denemedim de geçmemişti 🤦🏻♀️ Sizin nasıl oluştu sadece stres mi
Other 3children1mom bende sivilce problemi yok. Dediginiz gibi 30 lu yaşlarda bulunmak ve artik cildin bu tür vaad edilen bakim kremlerine ihtiyac duymasindan merak ettigim bir urun oldu
3children1mom Other Bende sikilastirici krem arıyorum bu urun en gözüme kestirdiğim şimdilik Sinozu coo öneriyorlar birde nasıldır acaba Bi krem daha vardı adı aklıma gelmedi 🤦🏻♀️ Yorumlarda çok iyi yazıyor. Siz kullandıktan sonra memnuniyetinizi yazar misiniz