Melindaninannesi Edanurada gece 11-12 de bebeğiniz uyumuyor mu ? Ben hep gündüz yaptırıyorum ama elektrikli soba açıp yaptırıyorum banyosunu. Ev sıcak olduktan sonra saatin bir önemi yok bence
Kubraaa1 Edanurada 2 aylıkken bebeğim sürekli o saatlerde çok ağlardı banyo yaptırırdım uyurdu çok şükür bişey olmadı
Edanurada Melindaninannesi gece 1 i görüyoruz biz uyumuyo ne Yazık ki 4 aylık atak haftasında galiba devamlı ağlama halinde ac da olsa tok da olsa ciyak ciyak 2 yaşında kızım var onun için yikayamiyorum bide çok ağlıyo suda bir çok nedenim var uzun oldu:)