Aselbusraa Sevgili anneler 3 aylık bebeğimin salyası çok akıyor gögsüne bez koyuyorum sık sık kıyafet değiştiriyorum ama yinede çok ıslatıyor korkuyorum hasta olmasından çözümü olan var mı? Yardım eder misinz?
1tinybean Aselbusraa benim kızım da 3 ay 18 günlük, yaklaşık 1 aydır biz de öyleyizz önlük altına mendil koyuyorum ben bi de ıslaklık geçmiyor alta o zaman
Sinem93 Aselbusraa bu bebek önlükleri var ya, onları kullanmıştık biz, fazlaca almıştık. Islandıkça hemen değiştiriyorduk ve bez koymaktan daha rahat oluyordu, bez düşüyor vs. Bizde başkaca çözüm yok ama beze göre daha pratik, tavsiye ederim 🥰💓
Demetbulut Aselbusraa 13 aylik oglum ben hala cozum bulamadim kehrubar falan fayda etmiyor.. gunluk 7 8 onluk degistiriyorum arkasi naylonlu olanlardan