Kızlar bebeğim 1 ay 20 günlük.Gece uykusu iyi ama gündüzleri Saat basi ağlıyor emzirme çalışıyorum bir süre emiyor ama sonra goğsumde ağlamaya başlıyor. Duzenli çiş ve kaka yapıyor kilo alımı da iyi.Gazdan diyorum ama ayağıma koyup sallayinca da yatıyor.Acaba neden, yaşayan var mı aranızda.