Kızlar bebeğim 2.ayindan beri bı sağ kolunu bı sol kolunu bazende ikisini birden böyle karnına doğru bacağına doğru cekiyo kasiyo gibi gazını çok rahat çıkaranda bi bebek aslında niye yaparki yani kucağıma alıyorum öyle yapınca duruyo yatiriyorun tekrar günde 2 3 sefer yapıyor bunu 🤦