Buralardayeniyim16112020 merhabalar aynı soruyu bir milyon kere duydum desem yeridir 🤗😃😃bende. Nisan’da başlayacağım ek gıdaya geçmiş olacak belki erken ama 5 ayı tamamlamış olacak yavaş yavaş başlatırım diye düşünüyorum yanlış mı doktorla bi görüşeceğim gerçi 😅neyse konu dağılmasın..🥲 kayınvalidem bakacak zaten ev işe yakın havalarda düzelecek yanıma gelirler ben giderim diye içimi rahatlatıyorum