Kızlar merhaba
Geçen gün diş hekimine gittim diş taşı temizleme işlemi yapıldı. İşlem sonrası gargara verdi. Ben yutmadığımızdan dolayı o an emzirdiğimi söylemedim sorun olmaz diye. Ancak emziren anneler kullanmamalı yazıyo. Ben bunu farkettiğimde malesef iki kez kullanmış bulundum. Herhangi bir sakıncası var mı emzirirken gargara kullanan var mı?