makarnadelisi Arkadaşlar ek gıdaya başladım ama su ne kadar vermeliyim sizce anne sütüde alıyoruz çişini bu aralar çok az yapıyor
Nik_mik_yok makarnadelisi her ek gıdadan sonra veriyorum. Aralarda da aklıma geldikçe deniyorum, bazen içiyor, bazen içmiyor.
[silindi] Ne kadar içmek isterse o kadar veriyorum ben. Yemeğini yedikten sonra en az 15 dakika bekliyorum. Hani en azından yediğini biraz sindirsin sonra vereyim şişmesin midesi diye. Icmek istedigi kadar veriyorum. Istemedigi zaman içmiyor zaten
Adige3062 Bende her ek gidadan sonra su teklif ediyorum mutlaka bazen yedirirken bile veriyorum 7 bucuk aylik. Suyu ek gidadan cok seviyor🤷♀️