Merhaba arkadaşlar, bebeğim 8,5 aylık sabah saat 8 de uyanıp 11:00-15:00 ve en son 18:30 gibi uyuyor ne yapsam da 3. Uykuyu biraktiramadim emerek ve benimle uyuyo,gece çok fazla uyanıyor aç olduğu için değil emimiyorda, beşiğine geçirdim 3 gün sabrettim, asla uyumadı bu arada emzik biberon hiç almadi, benim gibi benzer durumları yaşayıp tavsiyesi olan var mı 1 ay sonra ise başlamadan düzene girmesini istiyorum sevgiler 🌸