Bebeğim 4.ayını bitirmek üzere ilk 3 ay hep üstümde uyudu asla yatagında yatmadı şimdi sadece geceleri yatakta yatıyor oda benim yatağımda gündüz yatağa bıraktıgım an uyanıyor yatarak emzirme uyku arkadaşı herşeyi denedim ama yok memeyi ağzından bıraksa bile kucagımdan inmiyor umarım yalnız değilimdir var mı benzer sıkıntıda anneler ?