iremm__2 içiniz rahat olsun öncelikle, aç olsa ağlama vs şeklinde başkaca tepkiler verir bebekler. Eller dünyayı keşfettikleri organlarıdır miniklerin ve bu evrede kullanmaya başlarlar. Bizde de durum aynıydı. Şimdi evre atladık, eline eden her şeyi ağzına götürüyor 😅. Yine bu çocuk aç yorumları geliyor ama aldırmayın hiç. Aç çocuk böyle olmaz, içinizi ferah tutun🥰💓