KeremAnnesi sadece anne sütü alıyor ben de 3 öğün veriyorum sabah kahvaltı, öğlen sebze, akşam meyve şeklinde. kahvaltıda zeytin,lor peyniri,yumurta sarısı hep oluyor yanına da değişik sebzeli pankek, patates tostu,tarhanalı atıştırmalık falan yapıyorum yani yemediği sebzeleri yediriyorum bazen tat olsun diye kayısılı üzümlü cevizli muhallebi yapıyorum