Kızlar merhaba bizim sıkıntımız 6 aylık oğlum var avm ye gittiğimiz zaman yada herhangi bir kalabalık ortamda bulunduğumuz zaman ağlama krizine giriyor yabancı asla kabul etmiyor ne yapılabilir çözüm önerisi olan var mı üzülüyorum böyle olunca dışarı da çok perişan oluyoruz 🙄😔