Fevziyeakdmr Alyakusu 44 gün oldu ben olalı şu an çok az bir göbeğim kaldı daha bir şey de yapmadım doktorum spor için erken dedi korse aldım yeni onu kullanmaya başlayacağım. Ama şu an o kadar az ki belli bile olmuyor yani dar giyersem belli oluyor sadece göbeğim 😚
zeynepela2 Alyakusu 22 ay oldu hala duruyo bir kilo almışım ki sorma hala veremedim evlenirken 55 kiloydum doğuma 74 ile gittim şuan 68 depresyona girmem az kaldı kilo almaya müsait yapım var hep evde olunca kaldı kilolar
Ytpe18 Alyakusu ben 1 senede anca toparladım ama oturunca o göbek çıkıyo sarkık en iyisi spor başka türlü gitmez çünkü ölü deri gibi bişey
Prensoglum Alyakusu canım.o göbek gitmiyor kim.ne derse desin 9 ay önce doğum.yaptim.suan 48 kilodayım tüm kilolarımı verdim sadece 2 kilom.kaldi fakat o.gobek az da olsa.duruyor yani karnım.tamamem düz değil o göbek anniş göbeği boşver takma
Kuubra Bünyeden bünyeye değişir bence, 3 aydan sonra gitmişti tamamen eski formuma dönmüştüm. Anne tarafım pehlivan gibiler baba tarafım kuru dal gibi😂 Muhtemelen baba tarafına çekmiş genlerim😂
Alyakusu Evet gidip tekrar gelen bir göbek benimkide anlamadım vücudum hafiflemiş gibi hissediyorum tartıya çıkıyorum yine aynı 😬