Cuma gününden beri bebeğim 39 derece ateşliydi doktora gittik yatış verdi. Kanında enfeksiyon çıktı. oo zaman zarfında antibiyotik serum yedi . Dünden beri ne verdiysek kustu yedirdiğimiz gibi geri çıkarıyor . Bugün taburcu olduk evdeyiz doktorumuza ulaşamıyorum . Bilgisi olan lütfen yazsın . Bebeğim sıvısız kalacak diye çok korkuyorum 😥😥😥 Su versem bile kusuyor bu arada . Ne yapabilirim tekrardan hastaneye gitsek mi ?