Kızlar selam 3 ay 10 günlük bebeğim var bu ayki kontrolde 3 haftada 250 gr almış 1 hafta daha bakalım dedi doktor 30 gr almış bugün gittik kilosu 6 kilo 30 gr normal mi bu emziritorum sadece 3 dk 5 dk yalandan emiyor doyurucu Bi emme yapmıyor biberonla da ya alıyor ya almıyor uzun süre aç kalabiliyor işe başlıyorum perşembe moralim çok bozuk normal mi kilosu bu şekilde davranması lütfen yardımcı olun birşeyler yazın bana