Alp321 bebeğim 5 aylık şuan doğduğu gün emzik verdik hemen tuttu çok şükür kolik bi bebekti ve çok ağlıyordu benin içib büyük kurtarıcı oldu şimdide mızmızlandığınzöana veriyorum hemmen duruyor öyle Emiyor hiçde bırakmadı dişleri de kötü çıkmaz merak etmeyin etrafımda beebeği uzun süre kullannan çok var kimsenin diş yapısı bozuk değil bana kolik oldupu için doktorum özellikle emzik vermemiz söyledi zaten