Ya annelik ne coşkulu bir şeymiş böyle! O yürüyor, benim içimde çiçekler açıyor sanki🥰 Bir yandan daha geçen yıl bu zamanlar karnımda sevip, oksadigim bebeğimin benden biraz daha bağımsızlaşmış olmasına gözlerim dolarken, bir yandan da bir beceriyi daha kazanmış olmasına çarpıyor kalbim❤️
Miniklerimizin zor günlerine, üzüldüğümüz her ana rağmen hep iyiki anneyim dedirten bir tarafı var işte. Çok şükür Allah’ım 🙏 Daha dün gibi kolik sancilarindan günlerce gecelerce ağlayan bebeğim, bugün ayakta neşeyle koşuyor ❤️🙏 şuan nerede umutsuz bi anne varsa bilsin ki, bir gün çiçekler açacak ve hepsi geçecek 🙏