Ezgiasya ben nerdeyse hergün çıkarıyorum canım keşke küçükken de çıkarsaydım çünkü 5.5 aydan sonra çocuk az kişiyi gördüğü İçin kıyamet koparmaya başladı. 1 aydır havalarda biraz topladı hem çıkarıyorum yavaş yavaş yawrum insan içine karışmaya başladı 😁 şuan 6.5 aylık çıkarırken uzun kollu zıbın uzun kollu üst bide polar bi hırka giydiriyorum