Kızlar merhaba. 1 ay 17 günlük bebeğim var. Akşam 7 sen sonra ağlama krizlerine giriyoruz. Gün boyu en fazla uykusu 10 dakika sürekli kucağımda. Geçenlerde tuvaleti koyu yeşil renkliydi ve kan parçaları mevcuttu. Hemen acile gittik , testlerde bir sorun çıkmadı ama doktor ; süt ürünleri , yumurta , tahin, helva , susam ve paketli gıdalardan uzak durmamı söyledi 1 haftadır diyet yapıyorum. Ve 3 yaşında bir kızım daha var. Onunla hiç ilgilenemiyorum. Ailem ve eşimin ailesi de uzakta. Gurbetteyiz. Geçiyor mu bugünler acaba ? Bu durumları tecrübe eden annelere danışmak istiyorum. Ya da bebeğim için neler yapabilirim 😞 Uzun oldu hakkınızı helal edin 😔