Ycan Merhaba güzel anneler. Oğlum 10 aylık olacak ve ben odasını yapmayı düşünüyorum. Ama baza yerine karyola alacam ve kenarına korkuluk takacaz. Benim gibi yapan anneler oldu mu ya da öneriniz var mı çünkü alacağım takım biraz pahalı. Yok yere o kadar para vermek istemiyorum. Sizce karyolada yatar mı oğlum. Bu arada almışken ilerisini de karşılayacak bir şey almak istediğimden karyola alıyorum.
BaraninAnnesi Ycan karyola alacağınıza montessori yatak alın bence e bebekte var hatta suan indirimde bi bakın istwrseniz 🌺
kuzeyto Ycan bizde buyuyen besik vardi zaten, buyuttuk 3 tarafi duvar ve komidinle cevrili, kalan bi duvara da uyku bariyeri taktik sikinti olmadi. Belli olmaz ama belki degistiririz yatagini montessorilerde gozumuz kaldi zamaninda dusunemedik
Mltmgzgn Ssssssss kızım doğduğu günden beri ayrı odada yatıyor ve hiç problem yaşamadık odalarımız yan yana her istediğinde yanındaydım şuan 14 aylıkkendi odasını çok seviyor oyun oynuyor uykusu geldiğinde yatırıyorum kendi uyuyor. 6. Aydan sonra zaten bebeğin odasını ayırmanız gerekir ki kişisel gelişimini tamamlamada kendi özerk bölgesini tanısın.
Ycan Ssssssss vala bilmiyorum açıkcası bu konuda net değilim ama beşiğimiz küçük geliyor. Bende almışken odasını almak istiyorum direk
BirVeraAnnesi35 pembeblog biz daha doğmadan yaptık odasını doğduğundan beri kendi yatağında yattı biz onun odasında eşimle yattık koltukta 7 aylıktı sanırım yanlış hatırlamıyorsam biz kendi odamıza geçtik bir sorun olmadı zaten doktoru da önermişti
FatmaKrbkl Mltmgzgn kesinlikle katılıyorum ✌️ şuan oğlum 6 aylık oldu bizde bakıyoruz mobilya falan tam sırası ayırmanın
Ssssssss Mltmgzgn ben bunun anne ile bağını azalttığını düşünüyorum en az 2 yaşında ayrılmalı diye düşünüyorum benimde kızım 14 aylık ve iki yaşını dolunca ayıracağım
Mltmgzgn Ssssssss tercih meselesi ama anne bebek bağı sadece yatırmayla oluşabilecek ya da ayırdığımda kopabilecek birşey değil tabi ki görüşünüze saygı duyuyorum ama 6. Aydan itibaren ayırılması için de yapılmış bir sürü bilimsel çalışmalar mevcut
Ssssssss Mltmgzgn tabiki ama ben çoçuk gelişim kitaplarında da çok karşılaştım tabi sadece aynı odada yatırmakla alakası yok mesela anne bağı için annesinin tenine dokunsun diyorlar emmese bile etkiliyormuş o yüzden söyledim canım
efelettin Ayda ayırdım ben kendi odasında yattı. 2 ayda beşiğinde yattı odasında ama sonra beşiğinden kendini atmaya başladı. Evlenirken bi divan tarzı bi şey almaştım ikeadan ona korkuluk taktım 1 yaşından beri öyle yatıyor inecek yeri olduğu için inip yanıma geliyor. [url=https://hizliresim.com/nfNImj][img]https://i.hizliresim.com/nfNImj.jpg[/img][/url]
Ssssssss FatmaKrbkl hayır bazen alıyorum emzirirken uyuya kalıyorum o normal de kendi beşiğinde yatıyor ben emzirmeyen anneler için dedim biberonu verirken annesine dokunmasından bahsettim emerkende kızım sürekli dokunur onun gibi yani anlatamadım galiba 😊
Niloss FatmaKrbkl biz kızımla aynı yatakta uyuyoruz şu an 20 aylık ve çok mutluyuz elele uyuyoruz hatta 🥰 bizler bile bebekken annelerimizin yanımda beşikte uyuduk 6 ay erken değil mi? Küçücük bebecik uyanıp kimseyi görmedi mi korkmaz mı?
FatmaKrbkl Ssssssss uyku konusu olunca sandım beraber uyuyorsunuz, evet bende mama veren bi anne olarak beslenirken hep yanak yanağa dururuz 🥰
FatmaKrbkl Ssssssss bende 6. Ayda ayırma taraftarı olanlardanım ya bebek uyurken önemli olan o ihtiyaç duyduğunda yanında olabilmektir bence ki zaten hepimiz çıt duysak başında bitiyoruz bebeklerin 😂
FatmaKrbkl Niloss bence uyandığında birilerinin onun yanına geleceğini bilmesi, asıl hissettirmemiz gereken o diye düşünüyorum 🤗
Ssssssss FatmaKrbkl evet ama ben yapamam ya ne kadar duysamda bence çok minik 😊posta el koydum gibi oldu 😂neysem görüşler farklı
FatmaKrbkl Ssssssss hepimiz bebeğimiz için en iyiyi yapmaya çalışıyoruz, onlar mutlu olsun önemli olan o ha 6 ay ha 2 yaş çok mühim değil 😊