FatihKaan Toprak2509 bende aptamil kullanıyorum sanırım bizdede oluyor bebelac öneriyorlar ama doktora sormadan vermek mantıklı bilmiyorum :/
denizdekibulut Toprak2509 Hipp Combiotic Golden Goat Sma Genelde anneler bu mamalardan memnun kalıyor.Ama birinin bebeğine gaz yapmayan senin bebeğine yapabilir. Mama seçimini tamamen bebek yapıyor yani. Deneme yanılma yöntemi ile doğru mamayı buluyorsun.
Hatce1344zm Toprak2509 valla hipp combotic kullanıyorum cok memnunum gaz falan bilmem görmedim duymadım bilmiyorum…😁😁
Toprak2509 FatihKaan mama içiyorsa doktora sormana gerek yok değiştirin bence. Her çocuk her mamayı yiyemiyor
Toprak2509 Arzu929292 peki bebegini kaç aylık ve kaç günde bir kaka yapıyor. Siz hangisini kullanıyorsunz
adaaaa Toprak2509 Benim bebeğimde mama içiyor ilk 3 ay aptamil comformil kullandım hiç bir problem olmadı canım ama biraz daha uygun fiyatlı olsun istersen Bebelac gold tavsiye ederim tabi ki önemli olan her bebek farklı bunu bilmek
Arzu929292 Toprak2509 ilk başta sarılık için iki hafta sadece akşam vermiştim her gun kaka yapıyordu. Şuan 67 günlük iki gundur yine akşamları veriyorum ama kakası haftada bir. Mamayla alakası yok yani
Uguremir Toprak2509 bebeğim kolikti ve çok sanciliydi sma comfort la hipp organik combiotik te kullandım ama sma comfort daha mama bitmeden alttan üstten gazi çıkıyor
Deletedmom_16 Toprak2509 aptamilin conformil çeşidi. özelliği kabız bebeklere verilmesi. Ben onunla kurtuldum 🙏🏼 Denemenizi tavsiye ederim. Bir kutuyu bitirdikten sonra etki etti. Sonra da hiç bir zaman sıkıntı yaşamadı.