EslemEva_23 aldim kalitesi çok beğendim kalıpları asiri kucuk örneğin 3-6 ay tutumlarını 1.ay bitince giydirdim simdi kizim 3 ay 13 gunluk asla kafasından girmiyor ama uygulaması telimde de yüklü cok seviyorum ürünlerini asla kotu de degil tabiki illa marka olsun demezse alacak anne adayı 🥰🥰