4 ay 14 günlük olduk 3 gündür sürekli bi uyuma ve meme reddinde . Ya anlamıyom karnı aç ama emmiyor . İnternete baktım biberon diş çıkartma vb şeyler yazıyor dişleri kaşınıyor evet biberon desen almıyor emzirdiğim için hiç biberon vermedim diyebilirim zaten tutamıyor emzikte aynı şekilde bi kaç defa verdim şuanda tutmuyor napim ben şaştım kaldım valla . Sürekli gezse tozsa etrafı izlese ama kucağıma emzirmek için aldığım anda ayaklarıyla kendini ittiriyor daha memeyi bile vermemiş oluyorum tabi hemen anlıyor ağlıyor 🤦🏼♀️ O değilde bu gidişle sütüm azalacak kesilecek diye korkuyom