Mom4775 oğlum 2 yaşınin ortalarında çok çabuk sıkılan yırtan dağıtan hatta vuran bir çocuk olmaya başlamıştı.
3 yaşına doğru daha çok aktivite seven oyun seven ılımlı bir çocuk oldu. Yani bizde tıpkı yazdığınız gibi 3 yaşa doğru birden daha ılımlı bir çocuk geldi 😅
3 yaşta çocuğun kendi fikirleri ve istekleri daha ön plana çıkıyor ama anne çok inatçı ve catismaci bir karakter değilse ve çocuğun fikirlerine saygı duyuyorsa olay krize dokulmuyor. 2 yaş çocuğu ile iletişim daha zayıf oluyor ama 3 yaşta aglamalarin yerini ya da sebepsiz inatlarin yerini kendini ifade alıyor bu da sorunların daha çabuk ortadan kalkmasını sağlıyor . En azından bizde durum böyle oldu 🥰