Ddemirr Atopik dermatit problemi için doktor eumovate kortizonlu bir krem onu önerdi yetişkin veya bebek hiç kullanan var mı aranızda etkileri nasıl
Yusuf20 Ddemirr ben bebeğime kullanıyorum sadece kızarıklık kayboluyor tekrar çıkıyor 3 yaşına kadar egzama devam eder dedi doktor.doğal yöntem bilsem doğal ne varsa uyguladım sürekli kaşıyor akşamları mecbur 1 hafta bırakıp 1 hafta sonra tekrar sürüyoruz
Nik_mik_yok Ddemirr banada onu yazdı ama kortizonlu diye birkere sürdüm hemen azalttı zaten ,sonrasında mustela stelatopia ile devam ettim .simd yine çok yoğunlasirsa 1 kerelik sürüyorum
Bezelyeveannesi Ddemirr benim bebegimde de cok ileri derecede olmasada var ama doktor mustela stelatopia onerdi kortizonlu surmek istemezseniz arastirin
katmerliana Ddemirr bize 3 gun sabah aksam seklinde kullanin demisti zaten hemen geciriyor sonra mustela nin kremiyle devam ettik ama o kremden sonra bi faha cikmadi bizde
Ddemirr Yusuf20 egzamanın seebebi belli mi alerjisi var mı? Birde neresinde nasıl kabarık sivilce gibi yapıda mı egzaması