Doğum yapalı 11-12 gün oluyor . Emzirirken Acıdan sancıdan ağrıdan ölmek üzereyim . Doğumdan daha betermiş .
Mustela , Lansinoh , Zeytinyağı , Kantaron yağı, Ayva çekirdeği denendi 😥 hiçbişey fayda etmiyor . Emzirmek ızdırap veriyor . Allah rızası için yardımcı olun . 😥