Venuslady Yemegin miktariyla degil ama besin kalitesiyle ilgili olabilir. Az yitp, besleyici yerseniz, sutunuzde bir sorun olacagini sanmiyorum. Ben sut alerjisinden dolayi diyet yapmistim, bir sikinti yasamadim. Kardesim cok cok daha kati bir diyet yapmisti ve benden cok daha uzun sure emzirebilmisti. Beslenme gercekten de cok elzem bir parametre degil gibi. Bunyeden bunyeye degisiyor sut olayi. Epeyce istahli olup, sut sikintisi yasayanlar da cok. Ama tabi bunyenizi kendiniz bilirsiniz. Yemeyince azaliyorsa sizde, yediginiz seylerin miktarini arttirmak yerine kalitesini arttirmayi deneyebilirsiniz belki. Bir etkisi olmazsa da diyete bir sure elveda veya emzirmeye, neyi tercih ederseniz artik :)