Dün hipp sütlaç kavanoz mamasından aldım mühendisoğlunun tavsiyelerinde organik olduğunu belirtmiş sadece az miktarda şeker var 4. Ay sonunda verilebilir yazıyor fakat içeriği %50 yağlı süt bende 4. Ay yazısına güvenerek verdim 6 ay 7 günlük bebeğime fakat ishal oldu sabahtan beri belki 10 defa bez değiştirdim ne yapabilirim Allahtan alerji yapmadı süt