Ahhh güzel anneler azcık bana destek azcık bana yardım 🤯desteğinize ihtiyacım var. Bebeğim 6 ay 6 günlük ek gıdaya başladık bir yandan da işe başladım. Doktorumuz bizi yoğurt ile başlattı ama sanırım allerji oldu karın bölgesi kıpkırmızı oldu( yoğurttan mı oldu onu da kestirmiyorum). Çocuğum bu aralar kakasını yapmakta zorlanıyor o yüzden karnına zeytin yağı sürdüm masaj yaptım o sürdüğüm yerden dolayı da kızarmış olabilir diye düşünüyorum sindirim de zorlanıyor desem ek gıdaya başlamadan bir kaç gün önce de böyleydi yoğurt mu değil mi sebep çözemedim 😣😣😣 işe başladım çocuğumdan ayrıldığım için içim kan ağlıyor vicdanen çok huzursuz ve mutsuzum ahhh bana biraz destek çıkıp fikir verirseniz çok sevinirim🙏🏻🙏🏻🙏🏻 pamuk eller klavyeye