Karamel20 Dygurase vücutta kızarıklık olustu birde paraben iceriyor denildi o yüzden bıraktık.Dr. Sidefer e gecirdi
bsrt Dygurase kullandım hiç birşey olmadı şükürler olsun 4. Ayda başladık 8. Ayda kan tahlili istendi kontrol amaçlı ve kan değerleri çok güzel çıktı damlayı kullanmayı bıraktık.. Ben bı hun veriyordum bı gün vermiyordum o yüzden kabızlık yasamadim
Morfrenk Buradaki, canım anneler kabız yaptığını söyledi bende kolik bebeğimi riske atmamak adına hiç onu almadım bile 😊
Dygurase Yani bizede sağlık ocağı verdi bugün aşı olduğumuzda bende acıkcası arada kaldım daha bugün verdim bide kaka problememiz var bizim bilemedim🤷🏻♀️
bsrt Dygurase benim kaka problemimiz yoktu ama ilk verdiğiniz zaman kabızlık yapar zeytinyağ veririsiniz bı kaşık benim kızıma iyi geliyordu.Zeytinyaginin hiç bir zararı yok yumuşatır bağırsaklarını denemeniz lazım denemeden bilemeyiz ki🥰
Edoss Bizim doktorumuz sidefer önerdi. Meyveyle karıştırıp vermem gerektiği söyledi. Meyveyle vermek demir emilimini artırıyormus. Dislerde siyahlik yapmıyormus. 1 gun ver 1 gun verme dedi